tisdag 31 augusti 2010

Tired

Såhär vill jag göra idag på den fruktansvärt tråkiga människa som kom på matematiken!!!
Bara peta han stenhårt på han feta krokig näsa! Jag vet att det är en han för matte är så gammal skit så när någon fick tala ut om det in public så hade inte kvinnor rätt att ens yttra sig! Nästan så önskar det var fallet, bara idag... så jag hade sluppit den skiten... Pepptalk till mig själv fy skam!
Imon är det studier på hemma plan och om jag mår bra blir det boxning på kvällen! En vecka sen nu dumma hals!
Torsdag ska jag fortsätta med mina underbara mattestudier och fredag är det dags för mer fysik... den känns till och med kul jämfört med matten, även om jag tror att han som började hjärngympa kring fysiken också hade stor näsa och buskiga ögonbryn ! hah!!

Nej nu kommer snart richard... han är bra på att springa och har lurat med mig på en tur som antagligen kommer gå både för fort och vara för lång, men det kanske är bra för då kan jag bli gladare sen efteråt när jag svettats lite.... det behövs!

Later!


Inga kommentarer: