söndag 29 augusti 2010

teknik i mitt hjärta


Plockade upp skärmen som jag haft stående i källaren sedan studenten... vilket slöseri med FIN teknik!
Underbart nice hp skärm i sina bästa år :P Så jag tog tag i den tragiska situationen och plockade upp den i mitt rum igen :) Finns tyvärr inte så mycket extra space i sovrummet så jag fick ordna lite, vilket jag lyckades med genom att ställa den på fönsterbrädan!
Smart huh?

Storstädat med familjen idag, då e det inte hej hopp va kul att ha en stor villa att bo i men så fint det blev när vi var klara och nu kan man äta middag på mitt golv!
Efter lite träning på hemmaplan blir det att kanske titta på lite läxor...
IMON börjar jag på GU... chalmers lokaler och jag är som en fisk på torra land... kostymer och as smarta barn... jag vet inte om jag blir nerslagen om jag igen kommer med min oversize skjorta....?
LAter!
Jag får lugna nerverna vid datorn :)

Inga kommentarer: