tisdag 17 augusti 2010

konstig dag och värdelös natt!

Konstig dag minst sagt, natten ska vi inte tala om.... jag gick duktigt ( i stort behov)och la mig vid 10 igår, drog ett cougar town avsnitt efter den stenhårda boxningsträningen och kände mig sådär trött vet ni som när man lägger sig i sängen och ärligt tror att man ska hamna på golvet för kroppen värker så och är TUNG som bly!
Men kunde jag sova... nej nej nej
Toa skulle jag till för tydligen hade jag fått i mig dör mycket vatten,,, 4 gånger!!! 2 timmar senare var jag fortfarande vaken.. :/ vid 2 var det dags att vakna igen och en timma senare fick jag nana lite till... kl 6 ringde klockan och jag skulle upp för att köra syster som för övrigt är bästaste systern<3
Kommer hem och har så ont i halsen!!
Trött så jag vet inte vad jag heter och huvudet värker som ett köttsår på kinden :/
"gå och lägg dig i lugn och ro en stund" var mammas kloka ord och tro mig dom följde jag, några timmar i drömmarnas land gjorde mig till människa igen, och städning av rummet blev det innan jag gick ut i regnet för att plocka lite blåbär till frukosten :)

Nu blir det näst sista avsnittet av CT sen e det nana igen, imon bär det av med mormor i fler affärer, för guess what, it's our playday again!! :)

Inga kommentarer: