onsdag 25 augusti 2010

Noooooooo


Jag vill inte vill inte vill inte bli sjuk!!!!

Svullen hals, tryck över bröstet, alldeles för hård träning för en kropp som håller på att bli sjuk...igen.... Så vad gör man...?

Jag tränade klart ändå och åkte sen raka vägen till kvantum Lerum och köpte C vitaminer för 200 spänn!! apelsiner clementiner brustabletter u name it I've got it!

Passade också på att köpa underbart goda jordgubbar, det var längesedan, ag snoppade dom med min jordgubbssnoppare från mimmi och åt dom med keso och ett STORT glas färskpressad apelsinjuice <3>


Imon bitti är det jobb på VCT halva dagen innan jag får ta en lång promenad istället för att jogga runt sjön med Richard som planen egentligen va..

Jag är inte sjuk kommer inte blir sjuk jag är frisk kommer inte bli sjuk =)

Inga kommentarer: