fredag 6 augusti 2010

Give me a laugh


Sååå igen mysig dag igår med fif töser, Underbart go mat från Sandys sida bra ätet av mig och Fräs, det kan inte bli för mycket mat, tjöt och skratt det är en sak som är säker!
Dessutom var det min sista dag på Vårdentralen i Floda idag, blandade känslor, har änna kommit in i det nu och stormtrivs med alla goa arbetskamrater! Vi får se hur det blir nu under hösten, får hoppas att det finns tid att jobba lite extra för att få in ett par extra guldpengar i kassan :) Kommer framöver bli en knapert när jag tar upp livet som studerande igen. Fick beskedet att jag kommit in på naturvetenskapliga basåret så i slutet av månaden så är det dags! nervöst!

Nu är jag hemma hos fadern och ulla, mysigt :) Imon bitti är det återigen dags för jobb på djurskyddet, hela helgen sen är det ett gäng lediga dagar som redan ä väldigt planerade! :) Give me a big laught!!!

Inga kommentarer: