torsdag 26 augusti 2010

Flugjävel



Varje kväll när jag ska gå och lägga mig, får datorn lite qualitytime i sängen, men vi har 0 i mysfaktor!!!! för varje kväll ska nån sån där jävla bananfruga attackera min datorskärm eftersom dom små äckliga djuren sugs till ljuset, fine tänker jag stackars äckliga djur utan nått bättre för sig, men idag, IDAG mina vänner är det TVÅ!! Där går gränsen, så i skrivandets stund riktigt hatar jag dom äckliga iq befriade varelserna!!

För att visa att jag dessutom har en inte så aggressiv sida kan jag berätta att jag idag fick mentalt stöd av Richard när han följde med in till stan för att se vart jag ska börja skolan på måndag... sååååå nervös men han visste vad det låg, bra med kunnig guide så bjöd med honom och helt riktigt guidade han mig rakt och riktigt.... usch! jag är så nervös och detta känns inte alls bra men det löser sig, hoppas på ett bättre inlägg efter måndag :)

Nice kobajs också att Fräs kommer och leker imon med sina djur- funny funny :)



Inga kommentarer: