tisdag 31 augusti 2010

Spinga runt sjön!

Jag känner mig mindre bitter och mer stolt, jag får se dagens prestation i joggingturen..
Jag och Richard sprang runt Lensjön och hela vägen hem, stolt* Han fick bromsa hela vägen och jag joggade på i perfekt "prat" tempo hela vägen, inte ett promenad steg trots underbara blåsor som uppstod under turen i skorna.. inget kunde stoppa mig :P Försökte räkna ut på eniro hur långt det var för hoppades på milen och fett nytt rekord, det visade sig väl vara 9km men jag är "stolt som tuppen"som tsatzikis grekiska pappa skulle sagt, ändå :) Det fanns mycket smörj kvar i benen :)
Känns gött att ha lyckats med nått idag, då glömmer man det andra för en stund :)
Nu blir det sova för imon bitti bär det av till sjukgymnasten innan det blir att gräva ner sig i böckerna igen :)
Till och med laddad på kvällskurs med Glennsan efter boxningen!

tudeloo!


Inga kommentarer: