lördag 28 augusti 2010

Försök till jackshopping

Igår kväll kom Fräs med sina odjur och det var som vanligt super mysigt! Alldeles för mycket tjöt och det blev varken en film eller något annat påhitt men vad gör det när man har hur mycket att prata om som helst då? :)
Jag älskar när vi tjötar och sen bara inser att det har gått 5 timmar och att det kanske är dags att sova !! :)

Idag lördag drog jag iväg en sväng till Allum för att se om jag med sista arbetslönen på ett tag kunde investera i ett regnställ, eller iaf en bra men snygg jacka! Det gör ju inte annat än regnar här i Floda!
Dock var det fett utplockat och allt jag fann var dessa två,

Svart med hälften tejpade dragkedjor och inga brallor på rea men ändå för dyrt när jag inte kände att niiiiiice!!! Så jag hängde den besviket efter två provningar bland barnoverallerna
Denna lysande jacka inne på Stadium, i stl.40 men ändå för stor tycker jag, visst space är BRA! men inte när det blir sån där underbar uppsvälld " hej jag kan bo i denna" känsla... kanske lite överdrift men nej tyvärr vart det inte denna heller.

Alla storlekar var borta... :/ Fanns en jätte fin svart everest jacka, alla tejpade dragkedjor vattentät 10000 - vilket ju måste vara bra :P Men i en storlek kvar och den en för liten... så jag åkte hem i ösregnet ett linne en tröja och ett lila nagellack rikare istället.


Inga kommentarer: