torsdag 11 november 2010

Västtrafik...

västtrafik kan ta sig där solen inte skiner...
Tredje gången på en vecka som det är fruktansvärda förseningar!! Jag springer inte från skolan för att missa första tåget, komma på det andra och sedan bli stående över en timma mitt på spåret 1 min från hållplatsen jag precis gått på på... man får ju inte ens chansen att ta taxi! Inte för att det hade varit ett alternativ då studentkassan inte är den lyxigaste men att inte ens ha chansen känns illa nog!

Och inget får man för det... man borde få åka gratis med tanke på hur mycket krångel det är med kollektivtrafiken... så fort jag har råd ska jag ha bil! Det ska inte ta över två timmar att ta sig från Götet till Floda när det tar max 30 min med bil...

Yeah yeah jag kom hem vid liv och då är det väl bara att somna nu då så man orkar med mogondagen i skolan. Upp vid kvart över 5 och på humör för fysik....

Over and out

Inga kommentarer: