torsdag 4 november 2010

glad för det lilla


Idag när skolan slutade så hade jag planerat en liten sväng på stadens gator :)
Jag tankade kortet med lite pengar och tänkte att nu jäklar!!
Men med väldigt väldigt få fynd tog jag mig hem på tåget... det blev inte som jag hade tänkt mig men jag kan iaf måla ögonen med mascara imon det blir nice! Man ska vara glad för det lilla :)

Har varit en mysig vecka med häng hos Sina, tjöt hos Ida och goa träningar med mycket skratt!
Imon är det FRREDAG och vad älskas mer än det?! Lördag! Men som sagt man ska vara glad för det lilla och fredag är större än det lilla :P

Sluta tidigt och faktiskt inte stanna kvar tycker jag låter som en fin idé! Imon bli det dessutom en joggingtur med Linda runt lensjön, det kommer bli tunga 9km men goa i rätt sällskap :)

Jag vet att mina inlägg är få och glesa... men temat för idag ... man ska vara glad för det lilla...

If this is what we have then what we have is gold

Inga kommentarer: