tisdag 30 november 2010

Meyer, Stephenie

Det var på tiden att kolla runt lite efter twilightböckerna :) Jag vet ju att lite semester närmar sig och det finns inget som får mig att njuta så av lite semester som en bra bok på stranden :)
Var inne i pocketshop idag och såg mig omkring men kom fram till nu på kvällskvisten att det mest ekonomiska skulle vara att köpa en box med alla samlings böckerna. Lite geek känsla men den gillar jag :)
Så vandrade mamma in i rummet så nu ska hon prata med tomten om att jag sköter skolan och att jag önskar med dessa böcker :) Dessutom på engelska för att försöka hålla igång den, blir ingen engelska att läsa nu när gymnasiet är slut :/
Vi får se vad nissarna fixar på tomtens order *Spännande!!*

Nej nu ska jag sova, imon ska jag ringa till specsavers och se om dom kan fixa mina kassa ögon.. Jag orkar inte åka till skolan imon så då tänker jag inte göra det...
De kommande två veckorna ska vi tydligen ha extra matte föreläsningar vilket kommer resultera i 4timmar långa sådanna 8-12 tisdag torsdag Vilket också gör att jag kommer börja 8 varje dag i 2 veckor vilket gör att klockan efter snooze ringer halv 6...kul veckor nooot

Nightinighti

Inga kommentarer: