fredag 5 november 2010

Andedräkt


Det finns vissa människor... inga namn så slipper vi jobbiga situationer...

Som luktar något så fruktansvärt illa i käften... Jag fattar inte hur det lixom kan osa ett par meter?!
Idag hade jag turen att vistas nära 2stycken!! Vad hade jag gjort för att förtjäna det?
Bajslukt och jag överdriver inte!!! Fel ände säger jag!
Det var som att den första stigit rakt upp ur sängen, utan att säga hallå till mr tandborste på sisådär 3 veckor... jag skulle dessutom sätta min högra fot på att de har kysst varandra för jag kan inte komma på ett recept till den där stanken två gånger...
Det är så man bara vill krypa in i sin luva och bara få bo kvar där resten av tiden...

Visst att alla luktar på morgonen när man vaknat... Jag ska vara ärlig och säga att jag inte är ett undantag... Jag menar bara att äter man, borstar tänderna och smäller in ett par tuggummi med jämna mellanrum så är det som att ha en inbyggd jävla wonderbaum...

Alla har vi dagar som är sämre än andra... typ när man opererat ut en tand eller liknande men om man alltid luktar som att man plockat upp hundens rester med tänderna fattar jag inte hur man står ut... kiss me noooooot

Nu blir det ut och springa! Hade hoppats på Linda som sällskap men verkar som att hon fastnat på jobbet för jag får inte tag på kvinnan :/ så är det att vara egen företagare!

Over and out!




Inga kommentarer: