torsdag 18 november 2010

Sjuka tankar

Ja här sitter jag efter ytterligare en kämpig dag i skolan!
Men kommer hem och ser lillasysters matteuppgifter i matte C...kändes som att någon drog fetaste skämtet när jag tyckte uppgifterna var enkla!
VA HÄNDE DÄR?!
Blev sådär läskigt sugen på att försöka tenta upp matte C och matte B bara för att jag inte vill ha dom som jäkla flugor på betygspappret, men frågan är vart gränsen går för mvg... det kanske vi får reda på :P Hade varit lite nice iaf! :)
För två månader sedan skulle jag tro att folk skämtade med mig om jag skulle kunna det jag kan idag... Dessutom får man på gymnasiet ha alla formler och grafritare!!!
Själv får man inte ha nått av det så jag skulle säkert inte ens kunna använda det :P Formlerna sitter som fastristade på näthinnan.... scary... :S

På lördag blir det andra fysiktentan, Ellära... det blir intressant... ja intressant känns som rätt ord, för det ska bli gött att bli av med den, men hade varit mindre nice att inte klara den :/

Nu ska jag kolla lite mer på min egen matte...
Sen kommer Sino efter jobbet :)

Nightinighti:)

Inga kommentarer: