söndag 21 november 2010

Mysig söndag! Mysig helg :)

CIAO!
Mycket har blivit gjort denna helgen!
Lördagen innefattade tenta i ellära, andra provet i fysik A&B kursen som gick BRA!!!
samt ett besök hos Fräs och Ogge tillsammans med mannen.
Söndag har bara varit en sån där ovanligt skön och avslappnande dag!
Jag stängde av både min och Sinas mobil igår och kunde bara njuta av att sova i morse! God frukost, lite matteräknande... som gick åt fanders så jag fixade lite med kort istället. Sedan lagade jag och Sina mat till familjen samtidigt som Glenn jobbade som en dåre i vardagsrummet för att få klart det sista av hela väggrenoveringen!
Dessutom har mamma julpyntat hela helgen och det börjar bli så in i bänken mysigt och fint här hemma....åhh jag älskar hemma :)
Som avslutning på en grym dag åkte vi till mimmi och gick ut med hundarna, tog vägen förbi ica och avnjöt en film i källaren:)

Vad mycket man kan hinna när man bestämmer sig för att bara göra det man känner för!


Mysigt
När jag klarade matte tentan kom älskade mamma med en vacker bukett och mötte mig vid tåget! Underbara familj..<3
Gó mat blev det gjord av mästerkockarna :)
Glenn fixar det sista innan mamma ska komma hem :)
Mer mysfaktor
Just det ja! Vi har burit ved som dårar i fredags!
Och som gubben på pizzerian säger:
"Som moset på grädden!"
Fick jag denna underbart fina nalle av Sino för att jag lyckats med alla mina tentor... det ni tjejer ;)
Det är en fin gest!

Nu ska vi somna och vakna pigga och glada imon klockan 5.20 när mobilen ringer..
Imon är det dags för vågrörelselära

Over and out

Inga kommentarer: