onsdag 17 november 2010

Helt grym höstdag




Jag vet att många nu lämnar Sverige för att komma åt värmen och vattnet men idag kunde jag inte hjälpa att älska lilla Floda...
Det var så vackert höstväder så ingen hade rätt att klaga eller längta bort :) Bitande kallt och solsken som fick all frost att glimma som diamanter!
Nästan två timmars promenad med Lindan blev det imorse, ok kanske inte riktigt, det var en del prat och några fotostopp för min del men mysigt var det och det är vad som räknas :)

När jag funderar på hur jag ska ta mig någonstans skulle jag säkert kunna se ut som på bilden till vänster... När Sina säger att jag kan ta Bobby ser jag ut som på den högra bilden :)
yes folks den nya bilden är döpt... ingen kommer kunna ta Jerrys plats och minnen men... Bobby är nått alldeles extra... och han luktar gott :)
( blev en tur till Mimmi, vidare hem för frukost och sen första turen i bil! till Chalmers)





Nybäddad säng i Mimmis gamla sängkläder- nostalgi!!!
Helt underbart
Ikväll kanske jag kan få sova lugnare...
man kan ju hoppas iaf, drömmarna stressar sönder mig annars...

God natt hjärtegull :)

Inga kommentarer: