tisdag 27 juli 2010

Skogspromenad med mamms

Dagen i bilder får det bli :)

Dagens lunch var jätte mysig, köpte thaimat och slog mig ner i gräset och njöt av den vackra sommaragen iaf en halvtimma innan jag jobbade vidare
Efter jobbet tog jag och mamma på oss skogshuggar kläderna och mongoansikterna och tog oss med cyklarna till Lensjöskogarna, blåbär hallon och svamp stod på schemat och medans mamma pratade om älgbajs som vanligtvis brukar finnas där vi gick plockade jag svamparna som hon passerade :P
Litee snygge poser i skogen... har alltid undrat vad skönhetsdragen kommit ifrån ;D
Volymmässigt är det sååå mycket roligare att plocka svamp... smakmässigt så vinner bären!!!
Vi avslutade den mysiga turen med lite bad vid kaffeberget<3
Eller ja mamms badade och jag doppade fötterna :)

Tack mamma <3

Inga kommentarer: