söndag 18 juli 2010

Lisebergpremiär!

Hey people!
Idag har varit premiär på Lisse! och se på fasen jag har lyckats bli ännu mer åksjuk än någonsin tidigare som att det behövde bli värre!! Det är ett soppigt tecken på att jag börjar bli gammal!! Eller ja äldre iaf!
Medans hela Fam.Sedighi (som jag inte träffat på allt för länge!) drog runt med åkband bar jag på lilla Vilja, fungerade som en bra ursäkt...till en början. Det enda som var rackarns kul var att spela bort pengar, skjuta på små ankor och åka vatten attraktioner!
This is a tragic story I know!
Men what so ever det var en mysig dag med lite shopping med syster innan vi alla tillsammans intog nöjesparken!
Nu sitter jag i lilla stugan hos Papi och trivs alldele
s utmärkt... det enda hade kunnat vara lite go mat i näven åhh ja och e det inte det han har i kylen som läskas!

GOD NATT!!
Och tack för idag folks!




Inga kommentarer: