måndag 26 juli 2010

Brev på posten

Ciao!
Idag fick jag ett stort brev i brevlådan, nej inte ett till sånt tänkte jag av någon dyster anledning, men så fel jag skulle ha, kuvertet visade sig göra min dag!
Älskade Sandy var avsändare och förutom detta underbara kollage på alla vännerna som var med på min födelsedagpresent fick jag den finaste gåvan man kan få....
3 papper av fina ord sammansatta till vackra dikter skrivna av Sandra till mig...
Det är kärlek och en gåva finare än allt pengar kan köpa <3

Tack, för att min dag idag lös på ett annat sätt än de sista..det uppskattades nått otroligt <3

Annars har jag skött om mig själv under dagen, fina lena ben, nymålade naglar och en shopping tur med systern innan det blev träning med Becka och Nina i stenkullen!
Grymt skönt att svettas idag och med en kvart solning på det...
Att jag dessutom fick dubbla komplimanger på min skjorta i rad gjorde bara vistelsen grym! Tack receptionstjej och becka :)

Man ska alltid säga till om man har något positivt att säga, det kan förgylla någons dag :)

Nu ska jag sova, klockan är massa och jag ska jobba tidigt tidigt som vanligt!


Inga kommentarer: