söndag 18 juli 2010

memories!

Jag satte mig och kollade igenom lite gamla inlägg, usch va många fina minnen!
Och ett av de mest minnesvärda är det enda som jag inte skrivit själv.
Jag kommer igår exakt hur jag sitter hemma hos sina i Stockfallet och läser på internet hur Jop har skrivit det längsta och finaste inlägget<3 Jag tänker inte lägga in hela igen men kopierade en bit som jag såå många gånger läst! Tack vackra flicka<3 Dessutom har jag tagit en annan bild än sist och hon vet varför, det räcker :)


Nu kände jag att jag var väldigt seriös och nästintill djup här, (vilket jag inte normalt är då ironi är min trogna följeslagare här i livet) men allt för Bus<3>

I- isig (hon kräver glass året om och drar med sig mig på kuppen!)
S- störd (hon är unik!)
A- acapella (sången försöljer henne utan musik dagligen)
B- busig (såklart, kolla hennes nic liksom!)
E- eftertänksam (hon är ytterst skicklig, bland dem bästa jag sätt, på att i efterhand komma på vad hon borde sagt eller gjort)
L- lustig(eftersom hon inte har ett r i sitt namn så fick jag inte in att hon är rolig bättre än såhär)
L- lönsam (va fan l igen liksom!iaf hon har (brukade ha iaf) koll på cashen och är en arbetande tös, hon kmr dessutom antaglien bli stenrik som vuxen människa! och nej hon räknas inte som vuxen än;P)
E- e(ä)lskvärd (jag är från sthlm så jag kmr undan med den här! och det finns ingen som jag vet som inte tycker om den här tösabiten, hon är helt enkelt älskvärd!)

Inga kommentarer: