fredag 23 juli 2010

Shoofräs

Shoofräs på er!

Att jag varit kass på att blogga är ju inget jag behöver skriva men nu e det gjort… Huvudet och själen har inte direkt befunnit sig där de ska denna vecka.

Tisdags var jag ute och vandrade en lång och behövd promenad med lilla Ida ! Att det alltid ska ta så lång tid mellan gångerna vi ses är en gåta som ingen av oss lyckas lösa riktigt :P Aldrig blir vi bättre, ännu mer tur då att det är nice när vi väl ses! =)

Onsdag eftermiddag spenderade jag i älskade Molly på väg mot vår älskade Fräs, problemet var att det var boooooomstopp! Jag älskar Molly, men faktum är att utan AC och utan möjligheten att veva ner rutorna i 30 graders värme i bilkö inmosad bland lastbilar en timma var hon inte min ögonsten!!! Jag gick nog ner ett extra kilo där iaf!

På tal om kilon har jag de senaste 2 veckorna kört en kanske inte så hälsosam men darn så effektiv pulverkur och gått ner 5,3kg. From now on ska jag äta bättre och lyssna på min kropp bättre, det lovar jag mig själv…

Första frukosten i morse var helt fantastiskt och de pallade hallonen i vaniljyoghurt var som den fetaste godispåsen ever!
Ledsen dock när lunchen kom och min fina sallad jag gjort inte kom ner för strupen, lite krispsallad och2strängar av paprika senare fixade jag inte mer… blickarna och pratet i fikarummet gjorde det inte bättre… egentligen borde jag vara stolt men istället kändes det som ett misslyckande när jag längtat så efter att kunna äta det och tycka att det är gott =/
ciao!

1 kommentar:

idahooe sa...

Viiiill se gul cykel i gult blom-hav!