lördag 24 juli 2010

Bildbok över dagarna

Ciao!

Helt slut i kroppen, helt underbart med mat, men allt planerande över vad när och hur förstör lite, roligt dock i förrgår när man fick på sig ett par jeans som satt nice iaf! Det var inte igår de klädde denna arma kropp :P
Gårdagens kvälls mellanmål, nektarin med ett kokt ägg och keso yummy!!

Heldag idag med lilla Fräs på Djurskyddet! you just made my day!
Men trött blir man oavsett hur man bär sig åt!
Igår hjälptes jag sina pappa ulla och grannen åt för att få upp pappas "målarställning" Älskade far är inte too fond of ladders så han byggde en hel MEGA ställning, efter några timmar var det ändå stående delar, dock inte som han önskat :/
Här är bilderna från min och idas lilla promme häromdagen och hennes efterlängtade bild på mini cykeln :)
Sitter trött i soffan iklädd träningskläder, jag borde ut och gå men allt jag kan tänka på är sängen!
så inte ok att bara längta sååååå mycket efter choklad och en skön säng med omtanke i ...

Jag borde ut...we'll see

Inga kommentarer: