torsdag 29 juli 2010

hård träning

Åhh det var inte igår inte, närmare 2 månader sedan kroppen fick tränat ordentligt!
Idag efter jobbet promenerade jag som en gnu hem för att hinna packa och äta, sen tog jag Berit till stationen och tåget till stan, därifrån transporterade spårvagn nr 11 mig till Majorna.
Idag var jag för första gången med på ett motions pass. precis som ett boxningspass fast utan sparring, så för min del var det inte någon skillnad eftersom jag inte fått sparra i majorna än ändå...
Roligt med mer teknik och svett som SPRUTADE! Ett litermått hade nog inte räckt idag, äckligt jag vet men tänk va bra för kroppen! <3

Tillbaka till lilla Floda och ta Berit hem igen i ösregnet, jag känner mig dunder hurtig idag och med den sköna känslan ska jag låta min ömma kropp ramla in i drömmarnas värld så jag kan vakna imon bitti!


"The nights are the ones that reminds me the most...so I just hug the teddybear holding your heart..."

Inga kommentarer: