fredag 13 november 2009

Rinnande föda

Ja efter en hård torsdag med operation hon tandläkaren ska jag vara kvitt alla problem med visdomstanden. får väl se om jag blir nå dummare också när all den inre visdomen försvinner, dry I know :P
Ja i vilket fall innebär detta rinnande föda och soppa och kräm ska förgylla mina dagar, dessutom fick jag pencilin och får inte heller träna på ett gäng dagar, jga hatar det...
så...
Köpte denna tyckasynd om glass till mig själv idag inne på ica, såg inget pris men tänkte what the fuck... tittar på kvittot och inser att jag lika gärna kunde köpt ben&jerry! Asså vad är det för fel på glass priserna, visst att det är en av jordens bästa uppfinningar!! men att ruinera såna som mig som är beroende av glass, that's just mean!

Inte min tand, för min fick hon bryta i 3 delar för att få ut.. men vad är det som gör att vi felavlar människor så vi får tänder vi inte behöver och får plats med?!
" bye bye looser toth! you mean fuck"

Inga kommentarer: