måndag 30 november 2009

Back to school

Dessutom har jag börjat komma mer underfund med skola, så imorgon ska jag till Lerums vuxenskola och skriva ett prov för spanska steg 1 och se hur jag ligger till annars blir det till att repetera steg två under vårteminen som jag nu har sökt till.

Dessutom hade jag ett nytt trevligt samtal med Per och Kerstin från lilla Forshagaakademin och det ska nog fixa sig, blir till att lägga upp en plan med berörda lärare och sen ska man starta upp pluggandet, se om jag kan hinna nått innan resan eller om allt blir efteråt. Får hoppas på det första :)

Nej nu ska jag och Anna och köpa frukt för 400spänn till jobbet och luncha, while simon is guarding the vaccination station! Mammas lövbiff med potatisgratäng <3<3

Puss å hej leverpastej- that's some old shit

Inga kommentarer: