torsdag 5 november 2009

5 november -en bra dag hittills :)


Underbart härlig morgon, JAG blev väckt och slapp väcka, frukost och promenad och bil till jobbet ihop, det är inte ofta det sker så värt att nämna hur lycklig det gör mig :)
Dessutom hittade vi snö! detta går att se i bakgrunden av lilla mannen på gräset (för den som finner det intressant)

Underbar MRL igår med linda som visar dig idag...i form av lite go smärta, har dock fruktansvärt svårt att få träningsvärk i magen, den är fortfarande väldigt stark, nog den enda muskeln som inte svikit mig sedan boxningen, den har bara skyddat sig inför vinter kylan =P

Varit mysigt med prat med lilla Idaho de senaste dagarna, dags att ses tycker jag, boka in lite träning nästa vecka kanske? och en liten roadtrip? :) dessutom ett roligt meddelande idag om ett litet paket adresserat till mig?! I wonder ohh I wonder!
Hoppas på lite mer folk idag på jobbet annars kommer jag tråka ut mig och bara svälla genom att sitta här, lunch och möte snart, kanske är så att alla på jobbet måste få veta att en av vaccinationsadministratörerna har vunnit STORvinst och kommer få 10dubblad lön i 25 år även om hon inte jobbar, och det är ... Isabelle Buonassisi tadaaa! Allt du behöver göra är att skicka ett vykort från varje land du reser till :) "what if lixom!!!"

känner att jag spann ut lite extra där kanske, men ibland ska man göra det också :)


Nu fick jag lite cashew nötter av mor min, som e GODA men hon e GODARE

1 kommentar:

Ida Bernhardsson sa...

KLART att vi ska ses gumman. Fast jag vill inte bara ses för att träna, gärna för att mysa och göra andra roliga saker också! <3