tisdag 24 november 2009

5 timmars köksstädning

Jo men visst det var precis detta jag hade förväntat mig när jag skrev på ett anställningsavtal som vaccinatörsadministratör, att frosta av jobbets fryser mer deras hårtork...
Att vaccinleveranser fungerar ungefär lika bra som tåg med trasig räls har väl hela svenska befolkningen fattat, men att vi blir mer drabbade än andra är det ingen som vet :P
Inget vaccin = inget jobb
Dagen har istället spenderats åt 5 timmars storstädning i Floda vårdcentrals lunchrum, vad hade jag gjort om inte Anna tömde tallriken med is och vatten när jag så redigt fyllde den med överflödig is...?
Tack för den lilla visiten också <3
Gårdagens lunch var inte att leka med!!
helt gudomligt frälst i granatäpplen och vindruvor- resten bara bättrade på det redan bästa!
Efter jobbet blev det en promenad med Linda :) alltid lika härligt! Efter walken blev det yoghurt med blåbär och hallon och clementiner (maroc!!!!<3) href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgbJoC8IwyRO2LVQlcHEjXd45vbvEusI5cq4ec_kdJUlw35UdKZFY6T5skHFkxFGq72Q4dqYEf8t4gkINSAuOQFvB7VIzX8TomYdLTtBG9xqSR5-jY1Hcb6KTRUQK6wrgn-bhc1dhITGDtt/s1600/20091124143.jpg">
"katt i kommande 9liv kanske?"

1 kommentar:

Linda Strömberg sa...

hahahha. min katt är fan degarn!!! kolla på honom. han softar genom livet. de borde alla göra! ;) myyspys å träffa dig lite hjärtat. <3