söndag 1 november 2009

Nighty night

Börjat boka boende till thailand så skrämmande vuxet och roligt det ska bli!
Lille pojken ligger i fosterställning och sover på min sida av sängen med "pocahontas kudden" (dvs den goaste kudden.. )

Sandy var här förut och hämtade sina saker, tack för igår (och idag såklart) hihi kändes kul att ha "cash flow" usch va pengar allum åt ur min hand men ska man lukta gott ska man, jälva parfym att försvinna ur sortimentet sådär!!

Imon börjar Anna panna på jobbet så blir upplärning vid 9 sen efter det spinning och core med familjens kvinnor, dessutom såg jag att lindhoe har bokat in sig på coren också!! Funny funny!
Tack för den gulliga bilden med prickar igår ida ! hoppas kvällen var underbart roligt :)

- Mycket tack och lite fakta, dagen har spenderats i underbart softa kläder.vid 4 blev jag hungrig gjorde mat och sen åkte jag och bror till mormor en sväng innan maten blev klar och sina kom hem och sen film, på smällen tv3

...Se på erik det var det tråkigaste blogg inlägget på länge! nu kallar min sida av sängen så tänkte knuffa bort han en bit : )


"Det är ingen gitarr, det är en mandolin"

Inga kommentarer: