söndag 29 november 2009

Bio

Japp det blev en rolig kväll och Ida var gladare än vanligt, antagligen pga trötthet, men det är helt godtagbart :P med en tom popcorn kartong och utan "stor dricka, mat eller prasslande påsar" satte vi oss i den lilla biosalen i Alingsås. förutom att det drog kallt hela filmen så var den bra precis som de andra två, men jag måste säga att den inte var riktigt lika bra, något seg.. Men man måste ju se den ändå :)

Men oavsett vad jag tyckt om filmerna, är det engångsfilmer, Twilight kommer jag kunna se många gånger, precis som Harry Potter :P men dessa är sedda, måste ha att göra med att de är svenska filmer... "solved"

Nej nu ska jag iväg till gymmet tänkte jag... får se om det blir till att lyfta skrot eller gå ett pass, time will tell...kanske skulle slänga mig in i solariet också och duscha länge och varmt?

"sounds like a good idea!"

1 kommentar:

bindis sa...

åååh. jag vill också sola, basta & duscha skitvarmt - as länge. när när när baby?? mrl imorgon?? <3