torsdag 23 september 2010

kärlek



Kärlek så in i tusan kände jag idag ( som vanligt ska väl tilläggas) När jag kom hem och mamma hade skickat ett sms " Jag lagar en ny fisk rätt till dig, hoppas du kommer gilla den" - Tro mig det gjorde jag!! All mammas mat är wonder food <3>Världens bästa mamms <3

Glenns stackars hjärna får gå på högvarv när han hjälper mig med matten och fysiken numera dagligen... vad hade jag gjort utan hjälpen, ja det vet jag inte! Det är kärlek

Och sist med inte minst promenaden med Linda idag som var väl behövd!
Skulle sovit för evigheter sedan eftersom jag börjar 8 imon, men istället för kvar över 5 kan jag gå upp 30 min senare för min mamma lånar ut molly så jag kan köra till station imon bitti... det är ännu mer kärlek... det tar lixom inte slut :) <3<3

Imon dirr efter skolan så bär det av till Karlstad och Sina och en hel helg med boxning! Proffsgala i löfbergslila och träning på lördagen! It's gonna be awsome!

God natt jag vill ha en grå tigrerad katt! ( det vill jag faktiskt , gärna en med lite längre päls men inte as lång päls om ni fattar ;) )

Inga kommentarer: