torsdag 7 oktober 2010

man får vara glad för det lilla


As we all know life is ups and downs... this year will be a bumpy road...

Ja som vi alla kan komma överrens om så har jag inte bloggat nått och ursäkten är så simpel som att det finns ingen tid att ens använda min vackra dator :P :/

Men nu borde jag plugga fysik inför måndagens tenta men jag fixar det inte.. jag orkar inte!!
Dagen har innefattat föreläsningar och gruppräkning samt Övningstenta i Matte så jag har gjort mer än nog! :)

Hela helgen satt jag med plugg upp över öronen och tur var väl det för tentan idag kändes ok ändå.. dessa poängen omvandlas till poäng på riktiga tentan och med min situation med matten så behöver jag varje poäng jag kan få! :)

Senn knödde jag i mig en pizza med mamma över bordet så nu sitter jag och bara funderar på alla saker jag borde göra medans kroppen är så trött att den inte gör nått...

Men det får bli att sova tidigt idag! Imon är det upp tidigt för mer skola...


För er som funderat över bilden så är det mitt och Robins verk under matte lektionen idag, ganska nöjd faktiskt! :) Ett streck var så blev det detta :) team work!

Inga kommentarer: