tisdag 12 oktober 2010

Hi folks!


Tjohoo! :)

Trött men nöjd :)

sista tiden har varit galen! Plugg plugg och plugg, men igår skrev jag min första fysiktenta i mekanik....horror!!! Har haft så svårt för skiten men nu är den skriven och jag korsar varenda finger för att hoppas att den är godkänd. Skulle det vara fallet bety

der det att en tredjedel av fysik A oh B är avklarad! :)
Mattetentan komme närmare och närmare och på fredag är det dags för ellära i fysiken...

I lördags var hela familjen samlad kors i taket och tillsammans med Malin och Lennart och barnen hade vi en heldag på liseberg! Funny!
Tyvärr har åldern gjort att jag mår illa bara av att titta på någon attraktion så jag gick ut stenhårt, åkte balder och kanonen och sen fick jag återhämta mig ett tag :P
Däremot fastnade jag och Lennart vid ankjakten där vi slösade bort tillräckligt med pengar för att skjuta fram vinster till alla i gänget :P








Over and out! :)

Inga kommentarer: