lördag 4 september 2010

Livsrumsdagarna Gråbo


Idag har det varit jobb på Livsrumsdagarna i Gråbo
Det var underbart väder som tur var när vi alla var ute och dagen flöt på bra! Härligt folk att jobba med och mycket skratt gjorde dagen rolig även om förkylningen försker kväva mig..
Jag Jim & Richard lunchar på Lailas- en fet baguette med kycklingcurry röra :) onyttigt och bra med ap vitt bröd, men vid lunchtid var jag så hungrig att de gled ner som en glass i heta sommarsolen* :)
Nästa lördag tar vi över Lerumstorg för samma arbete see you there? :)



Lite underbar afrikansk stämning!
Fick upp mig PS och sista arbetarkillen och tillsammans med dessa underbart musikaliska människor skakade jag mitt inte alls lika duktiga ass på scenen framför folket... men vad gör det då? man måste ju bjuda på sig själv?

Dagens mest använda: ...oh no you didn't

1 kommentar:

ichii sa...

Du är grym! Jag hade aldrig skakat min röv inför gråbo! Jag jobbar nästa helg så då ses vi i smiiileroom! Puss