fredag 17 september 2010

Så gött!


Tiden går så jäkla fort! Kan det bero på att inte en minut är ledig för hjärnan?
Inga roliga inlägg här och man kan ju undra varför.. eller så bara förtår man att jag inte gör annat än pluggar och sover för att orka med dagen därpå som även den är fylld med mer att lära!

I onsdags var jag först på Go study mässa på Svenska mässan, detta endast för att inse att jag inte kommer ha råd what so ever att plugga i Australien trots att jag har stor chans att komma in, så det var upplyftande... eller inte.. men det fick mig än mer sporrad till att se vad som krävs i italien, lite närmare hem ;)

Vidare till träningen och gudarna ska veta att jag saknat det när jag legat sjuk i 2 veckor!!
Helt underbart! Och som om någon hört mina klagomål om allt för lite sparring var det precis vad jag Frida och Johanna fick göra, grymt när man har lite frustration att få ur kroppen! :)


Nej nu ska jag till sängs för imon bitti är det time att fira småkusinerna som har buffday <3

Inga kommentarer: