söndag 5 september 2010

förberedelser mentalt

En underbart fin lördag har det varit! Vilket väder efter dessa skit dagar med regn, solen var stekhet! Själv är jag fortfarande dålig, men det betyder inte att man inte kan uppskatta bra väder :)
Sina var förbi en sväng innan han åkte till K-Town och avslöjade att proffsboxningsgalan blir av den 24 september, så med lite tur kommer en biljett att infinna sig även i min hand...! iiiiihh spännande!! Karlstad jag har saknat dig :)
Nu ska jag tillsammans med min hjäte. se bild 1 , dra mig under duntäcket
För om några timmar bär det av till skolan igen se bild 2... 9 griffeltavlor!!! Helt sinnes :D Lärarna skickar dom upp och ner som om de försöker lösa en sån där kub med massa färger fast de lyckas aldrig... kanske blir det också lite lunch se bild 3 :P Underbara italienska köttbullar med tomatsås och ris på take away:en 42 riksdaler

1
2
3

Nightinight!

Inga kommentarer: