tisdag 21 september 2010

massa kångel


Massa krångel på lilla bloggen känner jag, den vill inte riktigt fungera, men det kanske är en bra ursäkt för mitt fruktansvärt kassa bloggande!
Men med tanke på den bristande tiden så kanske det inte gör så mycket :P
Trist för min enda trogna läsare dock som inte får mycket till uppdatering!

Idag har varit ytterligare en lång dag i skolan men idag har den varit fylld med mer skratt än tidigare! Skönt nu när spänningarna släpper efter tre veckor och man funnit sitt gäng med nya classmates! Sjukt hur fort man dras till vissa människor och grupper bildas snabbare än vädret i sverige växlar nu för tiden!
Robin, Anna och jag bestämde oss idag för att allmänt kommunicera på "chalmers sätt" vilket resulterade i att Anna sprang i 72Newton samtidigt som vi ska ses imon kl 13Joule utanför xy genom watt!! Jag säger bara Force kvadrerat genom normalkraften multiplicerat med 50 adragradspolynom. Addera detta med accelerationen genom sträckan så får du antalet m/s^2

Ja ni fattar själva att efter detta året kommer Svenskan inte blir lika lätt, vi lär ta oss igenom dagen mer eller mindre med rövarspråket för de naturvetenskapligt utbildade.... Rough!

Nu är det dags för lite sömn tror jag, imon bär det av till skolan igen för att fortsätta suga in kunskap! Efter det blir det tjejträning - GÖTT! Dessutom ska värmlänsktalande Anna hänga med och testa det blir nice!

God natt <3

Inga kommentarer: