måndag 1 mars 2010

Bangkok

Idag ar var sista dag aven i Bangkok, ar lika blek som innan man akte... sa mycket smogg att man inte kan andas utan att inhalera 3kg avgaser, och solen kan itne ta sig igenom sa ingen farg far man, istalletsa flar huden av pa lopande band och man ser ut som nagon med vitiligo, det anda som haller sig hel och vit ar rumpan som mer eller mindre kan uppfattas som en fullmane!

Bangkok ar en as haftig och grym ful stad som luktar illa och dar folk kor som idioter, det ar skrap utspritt och det e varmt och som sagt dalig luft, men ar anda jatte glad over att vi har akt hit och sett det!

Vi bor som kung och drottning pa hotellet och njuter av massage, om vi anda flar kan vi gora det samtigt som det e skont! :)

Imon bitti 6.00 lokal BK tid sitter vi i en taxi ifran detta haftiga land! Lang resa hem, men saknar familjen och min sang!


Till Lobin: Jag har tagit for svininfluensan, sasongsinfluensan, Hepatit A & B dock endast det sista for denna resa, och jag har gosat med massa lokala hundar ;) det e det dom ar till for, turister som mig hihi. Du ar nog latt smittad det e darfor din mamma vill att du haller fingrarna i styr... ses snart :)

1 kommentar:

Robin inte Lobin sa...

Jag har världens bästa immunförsvar men man går ju inte runt med en granat utan sprint bara för att man kan, eller?