torsdag 4 mars 2010

Nice to be home

Jätte mysig kväll hos Lobin &I da igår, ni är underbara!
Idag har jag fått 3 olika jobb, jobbigt liv när man blir nerringd med jobb, arbetslöshet, vad är det?! Så nu ät det bestämt,
Bella- kanslist några veckodagar & Djurskyddsarbetare några helger, dessutom studerande, mycket ska det vara, men pengarna kommer rulla in och betygen sitta på plats, allt kommer fixa sig.
Sverige är kallt och jag ska sova över hos min mormor på tältsäng en kväll... imon kanske, ja det låter fint i mina öron... världens bästa mormor ska nämnas så är det bara :)
Nu ska jag kolla Thailand bilder med mamma, nice to be home... familjen över allt!

1 kommentar:

Amanda sa...

Vill bara meddela att jag inte alls är avundsjuk på att du varit i Thailand. Vi fick ju snökaos här hemma och det var kul det med. Typ.
Men den stora frågan är ju ifall du kommer på 20års festen i forshaga??? Du måste komma för jag saknar ju faktiskt dig!