fredag 26 mars 2010

Vuxenvän

För att igår var GYM & mys mys med ida och för att jag inte äger alla bilder så jag snor hennes ;)
Konstigt att man ses så sällan och konstigt hur livet påverkar alla, att alla blir vuxna, blir man vuxenvän? Är det därför det e så svårt att hitta tiden till alla dom man vill vara med? eller är det pga av att alla har sina egna liv, inte ses i skolan och faktiskt har sina egna intressen?
Mycket djupa tankar jag faktiskt inte har tid att skriva om för ska till jobbet, hon e redan 6.40! panik, här kan jag ju inte sitta nu!
Idag ska jag iväg också för att röntga ryggen min, bara för att se så det är något annat som kan spöka utan att allt ser bra ut, det var iaf var doktorn sa... se nu har ni fått information från min personjournal, se det som en gåva och gotta er i den ;)

Jag saknar Mimmi, det var skamligt längesedan jag såg henne, det är det som suger med ett speckat liv, och jobb...i helgen mimms, i helgen...<3

Upp & iväg!

Inga kommentarer: