måndag 22 mars 2010

4x20 årsfest!

För i helgen var det dans och lek med de goaste på schemat!!
4*20 års kalas = 80års kalas!

fullproppat dansgolv hindrade inte mig
Födelsedagsbarn 1 K.O
Buffdaykid 2 Sandy
Kalasbarn 3 Madde

Partybarn 4 Knapp, gick tidigt och finns därför inga kort på.
Jag och jop stationerade oss i köket efter massa dans och det blev ett flöde av bilder. Som en känd plats utomlands som alla vill ta kort med :P
Brunisch var inte lika torr längre, utan tillochmed riktigt rolig xD
Små pojkarna och de gamla damerna
Muppen var det inte igår man såg och inte heller Blondie även om det borde vara fallet :P
När Carlander satte sig med guran gick halsarna för fullt!
Första kvällen någonsin som jag inte själv bar runt på kameran utan den vandrade runt bland festdeltagarnas händer. Gick så bra så förutom när Jacobi tog tag i den och tappade min värdefulla kamera i golvet! =o aldrig har det hänt under mina 3år som ägare!!!
Vi utmanade våra kära vänner på nästryckar tävling
Men tyvärr vart vi slagna av lilla sims som använde sig av skurhinken, hans bästa vän under kvällen...

1 kommentar:

Amanda sa...

Woho vilken toppen fest det var tills den tog slut :P Jätte roligt att du kunde komma!! :D <3