tisdag 9 mars 2010

20 Bilder till Jopis

Jop & Buset hade ett trevligt telefonsamtal...
Du måste lägga upp 20 random bilder var kravet...
Du måste komentera alla var svaret...
Din deadline är kl:22,00
Svälg!!! 4 min kvar!!!!
Bild1 jop blir 18
Bild2 Jag flörtar med varg
Bild 3 Jop Lyckas...
Bild 4 Kolmården, vi somnade under föreläsningen
Bild 5 Bandhero, dagens inköp! stolt... kan få 7 såna här för din iphone Jop! =)
2min kvar FUCK!!!
Bild 6 Jop skjuter...dahhh!
Bild 7 Jag på tåg flottig och ful :)
Bild 8 Dagen i sthlm som job piercade naveln
Bild 9 baby toa <3>Bild 10 asgarv påväg till bio i tom buss!
Bild 11 svampmuff (L)
Bild 12 Vatten älskare!
Bild 13 Kinese Joooop!
Bild 14 Ponti på IKEA vid fiket! rofl!

Bild 15 Jop på ikea!
Bild 16 Jag i plastägget på ikea
Helvetes jävlar nu e hon 1 min över 22.....
Bild 17 Räddar det med björns tuttar ;)

Bild 18 mmmmmm! kött!!!

Bild 19 YEAH!!!! hemma från fjällen smurfhits och hopp i backen!
Bild 20!! kärlek föralltid<3
That's it my friend <3
Jag klarade det inte... hon är 22,02 på min dator ....
Men kul ändå!
I am not sweedish sometimes I meen 22,00 sometimes I mean 22,05, I am not sweedish I am everything!

1 kommentar:

Jopis sa...

Okej jag hade tänkt att jag skulle ge varje bild en liten kommentar men hur fan ska jag kunna göra det, jag ser ju inte blderna när jag ska kommentera! :O
This just dosen´t work, so sorry! Men kan säga detta, pontis lagfoto är bara för kalas! De blir inte mycket bättre än så ;)
Känner också en saknad av min något slankare kroppsform när jag ser bilderna, äter därför (i skrivande stund) en sallad till lunch!
Många av bilderna hade jag inte ens sätt förut, så de va ju super kul att du la upp dem, mer sånt!
Pussåhej<3