torsdag 25 februari 2010

sista dagen pa stranden

Last day on the beach! :(
imon vantar storstaden-Bangkok och fin fint hotell! kommer sakna vattnet och stranden stort mycket bara!
God kvall allihopa, nu har jag fatt mina 3nya flator i haret igen, gillart starkt :) Linda - du far lara dig detta sa jag kan komma till dig och fa nya nar jag e hemma, har tar dom 90bath forvantar mig kompispris i berghults hoodet :P haha

Som om det inte vore nog med att jag fatt bekanta mig och pissat i byxan for vara tva stora kackerlackor i hyddan... jag tror dom javlarna blev sura och pippade for ikvall hade dom 3 javla ungar pa toan!!!! en valde att fastna pa bild... vill bara att alla dom ska do (DIE!!)
Aven om denna krabat skulle vara en harmlos liten skalbaggis vill jag att han och alla hans ackliga slaktingar ska drunkna och bli branda av en san dar "yellow" maneten som dodar (kills) pa ett mycket plagsamt vis... en farlig arg hungrig puckad jellyfish kan fa skadedjuret till frukost!
Hur ska jag sova lugnt min sista natt... om detta ar mitt sista inlagg for att jag blir kackelacksinvaderad i somnen hoppas jag ni har det bra och att ni spelar I like big butts pa min begravning. :)

Puss och hej leverpastej...
Jag saknar min familj

1 kommentar:

Ida Bernhardsson sa...

ÄCKLIGA DJUR. Ni förtjänar bättre :P
Ha kvar flätorna till sverige, VILL SE.
SIIIIINA, vi saaaaaknar dig!
Underbar bild på stranden.
DU är så fit.
PUUUUSSAR.

p.s när ni kommer hem, är det pizza-kväll och visning av thailandskort hemma hos sina som gäller!