måndag 22 februari 2010

Brann blasor!


Idag har jag brannt mig lite till, ar ganska lonlost att forsoka sola med sina, han blir neger pa tva roda medans jag bara blir rod... vad har hant!? jag brukade vara bra pa detta men i ar blir det inte mkt till farg, jag ger upp blir att gotta sig i skuggan istallet, dlasor pa ryggen gor ont..
Imon blir det snorklings utflykt hela dagen, blir till att ha pa mig en t-shirt, bara sa ni vet :P

Idag var en san dar dag igen nar jag saknar hund, saknade min Calli, pa bilden ser ni var nyfunne "Callikopia" Grat en skvatt, sina muntrade upp mig genom att sjunga "alexander kyckling" hogt som bara den pa stranden och jag kunde inte lata bli att skratta..!

Sen testade vi vara nya cyklop i silicon for att det andra som mamma hade lamnat kvar hade bara ett glas haha sa sina fick massa vatten i ogat nar han gick under vattnet!! det var roligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så lilkt Calliponken. Tror faktiskt att jag såg denna hunden när vi var där:)/Mamma

Linda Strömberg sa...

bella förtusan, se till å njuuut, stanna länge & kom hem fort typ... om det går!! ;) för du är saknad i berghults hoodsen.

Robin sa...

Bella hur många sprutor har du tagit innan resan eftersom du vågar gosa med en lokal hund?
Min mamma har lärt mig att man inte ska röra några djur när man är utomlands:-p

När kommer ni hem så jag får leka med din lille toyboy??