onsdag 24 februari 2010

Snorklingstur!

Nagra bilder fran gardagens utflykt! Massa oar och vackra vatten att snorkla i !
Helt underbart roligt med den nya kameran!!! Over 300bilder blev det igar over och under vattnet!

Har ar vi pa en o som ar uppbyggd av svarta stenar, helt grymt, stekheta stenar (kandes som om fliippisarna skulle smalta!) man byggde torn av stenarna, vi var val inte bast pa tornbygge men man ska inte klaga!

Sina lekte val :)

Innan sa posade han pa on Rawi - naturreservat

En liten blackyfisk pa ett av vara stopp!

Och jag pa longtailen ut mot havet, check out my burnd scull! haha

En till liten firre som valde att fastna pa bild!

Nu borjar man faktiskt langta hem lite, kan bero pa att jag lever med kackerlackor i var javla hydda!!!!! Sina har inte sett dom sa han klagar inte, men jag bara l'ngtar tills vi drar vidare till det **** hotellet i Bangkok haha. kommer sakna vattnet och stranden, men inte mina nya husdjur, eller min myrfarm i handfatet!

Inga kommentarer: