tisdag 16 februari 2010

Feting varmt!



Vi har det jätte bra men det är sjukt varmt!
gotta er i bilderna, närmaste dagarna kommer elefanter, rafting och Poda island stå på schemat.
Hoppas ni har det bra i sverige!
Ida- Jag fick ditt sms och båda två garvade på flygplatsen du är go du! haha kan int svara for har fel med mobilen så du inte blir ledsen :)
Sina har dessutom blivit farbror igen! En liten flicka, grattis Pouyisch och maloouisch!!
Later hot aligator, nu blir det lite krubb, billig massage gor en hungrig ;) iaf sina :)
hothug med svett på läppen!

2 kommentarer:

Ida Bernhardsson sa...

ERA SMÅ ÄCKEL! Fan va underbart ni ser ut att ha det, bara ha varanda, sol och värme. MYS. Mer bilder vill jag allt se! <3

(tog ni med er telefonerna ändå?)

Linda Strömberg sa...

jag hatar er lite nu!!!! men ni är värda det, sola & drick banana-shakes åt mig!!! jag,petra,din mor & sis tränade core med ola(!) igår. tror alla är lika döda idag!!!! ;) ih. misses <3