torsdag 21 januari 2010

On my own tonight and I love it!


På jobbet, seg som en geleråtta, usch vilket humör kroppen var på! Som om det inte vore nog hade jag socker sug så en tiondel vore nog, hormonapa!

Åkte och tränade i en väldig fart och fick springa in lite för sent på BodyCombaten, men träningen gick jätte bra! :)

Hemma och fick äta Ninas jätte goda mat i ett helt tomt hus! Nina hos Gustav, Chrille på träning och Sina som alltid på jobbet stackaren...
Men vilken underbart skön känsla att vara ensam, bara tända ljus och inte bry mig, bara vara som jag vill! kan inte minnas när jag hade lite tid för mig själv sen studenten...

Så nu blir det lite mer tv tittande och bakning innan det är dags för morgonpasset imon innan jobbet med Ola, get ready for pain! :P

Eftersom jag sitter vid min broders dator får jag väl unna bloggen en bild på mina pojkar i livets största idol, Sina och Chrille är helt enkelt kära i Weesey baby - Lil Wayne och skulle antagligen båda två bli bögar om det var han det var frågan om... ska väl erkänna att jag lyssnar på honom my self men något äktenskap är det inte talan om....


later - I'm on my own tonight and I'm lovi'n it!


Inga kommentarer: