torsdag 7 januari 2010

I JUST LÖÖÖÖV THE WHITE LIGHT

Jag vet ju att det inte bara gäller mig, men nu efter mer än en veckas arbete med träning sundare mat, bekämpning av socker sug och ändring i mina tankar om waist of anger mood. Känns allt bara lite bättre hela tiden!
Snön gör min dag, ljuset gör en så underbart pigg - as I said I just lööööv the white light
Måste bestämma mig inför helgen också,
Kan ta hem en hund från jobbet på djurskyddet och miljöträna den i familj och i ett samhälle (litet dock men ändå)
Men känner att jag inte vet hur jag ska fixa det på en helg? vad kan jag lixom, har varit hundlös i evigheter känns det som... och är det snällt att flytta honom bara en helg? Är det bättre än inget alls? usch jag vet inte men en sak som jag vet är att det blir massa tid med Linda (& Petra?)
i helgen med promenader med eller utan hund! =)

Dessutom åker jag och hjärtat på bio ikväll!
Jag tar tillbaka mitt "nej jag vill inte se den" för det vill jag, ikväll blir det Avatar 3D!
Mys <3 Kväll

Inga kommentarer: