onsdag 13 januari 2010

Bajs


Jag och Anna har idag haft detaljerade utredningar om just detta intressanta ämne bajs :)
Tabubelagt, äckligt, okvinnligt, pinsamt, ofräscht, u name it!
Oavsett vad alla säger så vet vi ju alla sanningen... Det är ju as skönt att bara få ur sig skiten!! Typ leka lite med telefonen eller läsa nått trevligt under tiden, eller varför inte vara effektiv och borsta tänderna under tiden?! det gäller att njuta av denna lilla gyllene privata stund.

Två av våra oerhört spontana åsikter som framfördes under lunchens samtal:

"Det känns ju som om man blir fri igen, helt tom och lätt och fri helt enkelt"


" ja det känns som om man suttit i fängelse och helt plötsligt rymt och har hela världen framför sig!"


Let's give back to God what he gave to us, jag tar källaren, jag tar handikapptoan <3

1 kommentar:

Hon i källarn sa...

så fint det var, sådan trevlig stund. dock skulle de kunna pynta eller måla om toaletterna så de inte får en sådan psykstämpel.

f.ö. är jag fruktansvärt förbannad i denna stund eftersom det enda jag känner är kväljningar samt doft av apelsin (i pulverform)...