tisdag 5 januari 2010

As usual I'm late as a turtle

2010

bättre sent än aldrig, gott nytt!

Vad har hänt sedan sist jag skrev då?

Alla har gjort otroligt fina beskrivningar och sammanfattningar om året som gått, men om det är det ni väntar er så kommer inte min i detalj här.

År 2009 har varit ett helt oförklarligt år, mycket glädje men också otroligt mycket sorg. Mycket förändring och helt nya sammanhang. En tid där man börjar känna att vuxenvärlden inte är långt borta.. snarare att man kanske befinner sig mitt i den.


Alla verkar ha stora förväntningar på 2010 mina förhoppningar är att jag ska kunna få hålla mig betydligt friskare! Att jag ska kunna finna mig själv igen genom att börja träningen som gör mig lycklig. Få känna och ge kärlek såklart ;) samt uppleva nya saker, kanske ska lova alla att i år ska en tatuering på ryggraden, thailand ska besökas och ett stort hoppas på Italien i sommar! dessutom ska fysiken tillbaka till denna kropp *on it's way*


Jag Isabelle Buonassisi tänker här publicera en bild från mitt gamla pass, kan tyvärr inte säga att det nya blir bättre, jag är för evigt dömd till as fula freek passkort!!

Dessutom bjuder vi på ett par bilder från nyår, överskattad högtid, nästa år kanske kan spenderas utomlands?

Men underbart go mat och vi hade mest smällare!

in your face xD









1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att jag inte ser ut som en padda på nyårskorten iaf!! Usch. /Ida.