onsdag 13 januari 2010

Caminando 2

LOOKING FOR THIS BEAUTY!

Letar eften denna lilla bok idag, råkade ringa någon Gabriel som jag skulle ringa tillbaka till, tror stackarn sov! Haha!

-Hej, mitt namn är Isabelle och jag såg att du hade en annons om en bok på Blocket..

-Ehhh aha

- eller hehe?

- Ja det e Gabriel

- ja ok haha

- Men det ringde en kille för en stund sen som ville ha båda men han skulle återkomma..

- Ja men ska jag ringa tillbaka lite senare?

-Ehh ja eller asså ja men ja du kan du ringa om en timma?

-Japp det gör jag! Hejdå

-Bra, då ses vi om en timma

- ja hihi tänker (jag springer till sthlm då och hämtar boken! haha)

Kul att jag äntligen lyckats skaffa mig en räknare också! Lite kul att se om någon överhuvudtaget läser bloggen, om inte annat kommer till min sida av misstag men ändå registreras :P


Inga kommentarer: