måndag 11 januari 2010

HVETES MOBILER!

Jag vill börja detta inlägg med att varna känsliga läsare för aggressiva uttryck!
Hämtade min mobil idag från ELGENANTEN!!!! Var den lagad på dessa veckor... Jodå, problemen jag skickade in den för är fixade men skulle vilja tacka så jävla mycket för 2 timmars teltid idag dirr efter att jag satt på den och inser att det av någon mystisk anledning är kod på mitt minneskort, VEM FAN HAR KOD PÅ DET!? och det är inte jag som aktiverat denna pissiga egenskap! Dessutom kan den inte längre spara namn med å ä ö utan det blir trevliga tecken som { [] } osv.... tack och hej, inte bara elgigantens fel men service firman kan ta sig så långt in i röven där bara bajspartiklar har befunnit sig genom tiderna....

Så jag har beslutat mig för att :

Hamra på mobilen
Borra sönder den


ta med den till Thailand och be en elefant trampa på den...

Och om den fortfarande inte är i tusentals micro-delar tänker jag skicka den till mellanöstern och be dom visa honom hur man behandlar ting som ogillas starkt!


Later nu blir det core, för boxen är inställd.....

Inga kommentarer: